„13600–Adhat Vonal” pályázati felhívás telefonhívással támogatható adománygyűjtő rendszer használatára közhasznú szervezetek részére

A Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány, hazai mobil- és távközlési szolgáltatókkal (Magyar Telekom Nyrt., Telenor Magyarország Zrt., Vodafone Magyarország Zrt., Invitel Távközlési Zrt.) partnerségben működteti a „13600 – Adhat Vonal” adománygyűjtő hívószámot, melyen keresztül közhasznú szervezeteket támogathatnak az adományozók.Pályázati határidő:
2014. április 13.

Az Adhat Vonal célja:
A 13600 – Adhat Vonal azért jött létre, hogy az adománygyűjtő szervezeteknek egy gyors, biztonságos, és átlátható adománygyűjtési lehetőséget biztosítson. E vonal, mivel a hazai mobil szolgáltatók, továbbá a T-Home és az Invitel által működtetett hálózatokból is elérhető, kiemelkedő lehetőséget biztosít az adománygyűjtő szervezetek számára azzal, hogy rendkívül széles körből kaphatnak adományokat.

Az Adhat Vonal működése:
A 13600 – Adhat Vonalon keresztül 100 szervezet támogatható az alábbi működési rendszer szerint: a 13600 telefonszám felhívása után az adományozók 00-99-ig számozott mellékek alapján azonosíthatják, hogy mely szervezetet kívánják a telefonhívás értékével (250 forint) támogatni.

A programban 2013 decemberétől, már SMS útján is lehet adományozni, adományokat fogadni.

A szolgáltatók a NIOK Alapítvány felé számolnak el az adományokkal, a NIOK Alapítvány pedig, mint adománygyűjtést közvetítő szervezet, a szolgáltatóktól kapott elszámolás alapján utalja tovább az adományokat a támogatott szervezet felé. A szolgáltatók a telefonhívások után híváskezelési díjat számolnak fel, melynek mértéke szolgáltatónként változó, de maximum a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) rendelete által rögzített összeg, jelenleg 15 Ft+Áfa. A NIOK Alapítvány az elszámolt adományokból kezelési költséget nem von le, ugyanakkor a rendszer működtetésének érdekében a szervezetek havi díjat fizetnek az előző havi hívások darabszáma alapján:

  • 0-1 000 db hívás/hó mennyiség esetén 5 000 Ft/hó,
  • 1 001-3 000 db hívás/hó mennyiség esetén 15 000 Ft/hó,
  • 3 001-5 000 db hívás/hó mennyiség esetén 25 000 Ft/hó,
  • 5 001-7 000 db hívás/hó mennyiség esetén 50 000 Ft/hó,
  • 7 001-10 000 db hívás/hó mennyiség esetén70 000 Ft/hó,
  • 10 001 db hívás/hó mennyiség fölött 85 000 Ft/hó.

További részletek a pályázati felhívásban – kattintson ide!

 

Forrás: nonprofit.hu